ПІДВОДНІ КАМЕНІ МАРКЕТИНОГОВИХ ПОСЛУГ - МАТЕРІАЛ ЮРИСТА ПФ «СОФІЯ» АНАСТАСІЇ КОШПАРМАК ДЛЯ ВИДАННЯ ЮРИСТ&ЗАКОНПровідне електронне аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН опублікувало статтю юриста Правничої Фірми «Софія» А. Кошпармак щодо послуг для стимулювання збуту продукції. У публікації йдеться про підвищений інтерес Антимонопольного комітету та інших органів до маркетингового бізнесу, а також про ризики, які у зв’язку з цим можуть виникнути в учасників ринку. Зокрема, автор виділяє чотири можливі проблеми в цій сфері: 1) визнання договорів про надання маркетингових послуг недійсними, зокрема, визнання договорів економічно необґрунтованими, які призводять до підвищення цін або дефіциту товарів; 2) звинувачення у змові маркетингових компаній з торговими мережами, а як наслідок - визнання їх дій як антиконкурентних узгоджених; 3) негативні податкові наслідки. Для попередження наведених ризиків та убезпечення бізнесу від негативних наслідків А. Кошпармак у статті наводить рекомендації та аргументи, які потрібно пам’ятати маркетинговим компаніям. Більш детально ознайомитися із статтею можна за цим посиланням. Аналітичне видання ЮРИСТ&ЗАКОН – провідне електронне аналітичне видання, яке, з-поміж іншого, публікує експертні думки, оцінки та коментарі відомих юристів України. 10.03.2016 |
НОВИНИ ПФ «СОФІЯ»
Олександра Поліводського визнано видатним адвокатом
23.12.2021
До Дня адвокатури, який в Україні святкується щороку 19 грудня, партнера Sofiya Law Firm Олександра Поліводського відзначено нагрудним знаком Національної асоціації адвокатів України «Видатний адвокат України».Детальніше...
Нерухомість та землекористування: Sofiya Law Firm виступить партнером навчального курсу Leadership in Law
25.10.2021
28 та 29 жовтня 2021 року освітня платформа Leadership in Law за підтримки Sofiya Law Firm організує online-курс із нерухомості та землекористування для адвокатів, юрисконсультів, нотаріусів, власників та представників будівельного...Детальніше... Всі новини |